Tösonge

Min syster kommer i Juni bli mamma till en flicka <3 Så himla kul då hon har två underbara pojkar sedan tidigare. Detta innebär också att jag kommer få en pojk :) Låt mig förklara: När vi syskon fått barn så har de hitills blivit varannan pojk, varannan flicka. Nisse fick en tjej, Emma - pojk, Jag - flicka, Emma - pojk, Sarah - flicka. Eftersom jag ska ha innan Emma som dessutom får en tös så ska jag ha en pojk <3 Låter lite flummigt men jag är själv ganska övertygad om att de är en liten gosse i magen.
Nej nu ska jag ringa Balder!

Kommentarer

Marielle

Hahaha va spännande!!

Oftast så stämmer våra inre känslor. Jag ahr gissat rätt på alla 4 :)

Kram

20:36:52 / 2011-01-27 - http://mariellethorin.blogg.se/

Emelie

SÅ jädra fränt asså!! Så kul att dom får en flicka med...=). Puss

21:19:05 / 2011-01-27



Name Mail Blog

Trackback