Tis 18/1

Om alla brydde sej mer om sina egna handlingar, istället för andras. Skulle vi alla komma längre!
Så är ordet skrivet och de är fan så sant!
Förstår inte varför folk ska lägga så mkt fokus på vad andra människor gör. Oftast har man ju en anledning till till varför man gör saker och ting. Jaja alla är vi olika!
I morse hade min lilla tonåring och jag en hejdundrandes diskission, bah där försvann den lilla energin. Hon är iaf på förskolan nu och jag ska snart lägga mig i soffan för en halvtimmas vila.
Tvättar sängkläder idag för de är dags att bädda rent sängarna :) De är gött de!
Ha en fin dag

Kommentarer

Emelie

Svara på messet då kvinna!!!

12:10:43 / 2011-01-18

Annie

Hahaha... jag är väl en del tankspridd, hade helt glömt bort de :D

12:21:33 / 2011-01-18 - http://fruelvis.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback