Sista kvällen med gänget på jobbet.

Vete fan vad det är men min dator är seeeeeeeeeeeeeeg!
Vaknade av att sessan kom och väckte mig strax före 10, låg och drog mig tills strax efter. Nea och jag har gjort de vanliga bestyren. Nu är de snart dags att ta tag i fejjan. Gud liksom de enda jag vill är att ta på mig mysisar och bädda ner mig i soffan framför någon ljuvlig eller extremt rolig Disneyfilm, sugen på att se Snövit :) Blir ju ingenting med dessa planer idag, utan jag försöker ladda för jobb. Sista kvällen idag :) 16-21-
Har lovat att köra svärmor till buss-station vid halv 2 så de får jag väl se till att kirra. Gäller att gå ut i tid och ta bort all snö från rutorna bara.

Kommentarer

Emelie

Skönt att det är sista dagen idag. Sen kan du ta de hur lugnt du vill...=). Ha en bra dag, puss

12:41:52 / 2011-01-05

Annie

Du är så söt som kommenterar så ofta :) Me like!!! Japp gött sista kvällen kirrad. Puss

23:16:25 / 2011-01-05 - http://fruelvis.blogg.se/

Emelie

Jag kommenterar bra läsning såklart..=)

23:31:20 / 2011-01-05



Name Mail Blog

Trackback