saker blir gjorda

Idag fick jag väcka Nea vid 11!!! haha... tror hon va lite seg efter sin magsjuka. Hon är fortfarande inte pigg, men har inte kräkts på snart 1 ½ dag så snart är hon smittfri. Iaf så fick hon i morse ta sig en välbehövlig dusch, sen lite filmjölk, sedan dess hare hon legat i soffan och tittat på massa bra Disney filmer. Orken har inte riktigt infunnit si än.
Själv har jag gjort ovanligt mycke idag. Storstädat sopskåpet (alla som känner mig vet att jag tycker att allt med sopor är ASÄCKLIGT), sedan har jag dammat precis överallt, vattnat och rensat blommor och sist men inte minst dammsugit (halva lägenheten), just de har ju tvättat håret också :) Låter kanske inte som jag förtagit mig allt för mycket, men jag kan garantera att jag är helt slut. Ska försöka att måla våra sängbord innan de är dags att sätta fart med maten. Kycklinggryta m. ris blir de idag.
Nej slut på pausen, dags att sätta fart innan orken försvinner.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback