Ny dag - tack som fan!

Härligt med ny dag.
Let's Dance är fortfarande ingen hit!
Hela gårdakvällen låg jag och mådde illa, precis så illa som man mår precis innan man kräks. Detta fortsatte under nästan hela natten, jag fick sitta upp och sova! Kräktes jag då? NOPE! Ingen magsjuka här inte, men vad fan är de då? P va söt och försökte passa upp med de som kunde hjälpa, fick dessutom sova ut i morse. Mår mycke bättre idag.
Har tom orkat med en hårinpackning idag :)
¨
Blir dock ingen superaktiv dag. P är och tränar fotboll och Nea och jag slappar i soffan. Nea leker spion idag så hon är helt klädd i svarta tajta kläder - haha fan va rolig hon är med sin fantasi. Hon visade mig även ett spionvapen som hon använder :) För min del blir de till att lasera färdigt sängen idag.
P står för käket idag så de behöver jag inte heller tänka på <3
Mina älsklingar!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback