Moroten i natten = novalucol

Åh idag fick jag sovmorgon :)
Vaknade med kramp i vaden vid halv tio - smärta! Inatt fick jag gå upp och käka morot. Jag hade slut på novalucolen och en halsbränna som hette duga. Är stolt att jag kom ihåg att morot kan hjälpa sådär mitt i natten.
Idag hämtar och lämnar P Nea. Skönt att få slippa det för en gång skull. Inte för att jag tycker att de är jobbigt med de kan vara skönt att få slippa de ibland. P är ju hemma den här veckan och startar sitt nya jobb på måndag.
Denna vecka kommer förhoppningsvis fotsacken till barnvagnen in på lager så de blir att klicka hem den pronto. Måste även en sväng till Apoteket för att hämta ut mera Miniderm och Rennie. Sen måste jag shoppa mig en ny underlagskräm... hej och hå, tack för att solen lyser!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback