Klar :)

JVM i hockey....
bronsmatchen mellan SWE-USA surrar i bakgrunden.
Gjorde min sista kväll på jobbet idag med mina underbara arbetskamrater. Nu är jag ledig i en vecka innan jag går in och gör mitt sista arbetspass nästa torsdag. Är de något jag kommer sakna så är de mina arbetskamrater. De är helt fantastiska!!!
I morgon är hela familjen ledig. Har bokat dejt med Mikka i morgon, de ska bli riktigt najs :) Eftersom båda jobbar inom vården så blir de nästan aldrig att man hinner ses (jävla arbetstider) men nu så.
hahahaa... fan va kul vi hade med den jävla kameran, ofta på fyllan :D
Hoppas på en låååååång sovmorgon och en natt utan smärta och allt för många kisspauser.

Kommentarer

Mikka

Ja jävlarns vi skulle ju fika?! Har liiite väl mycket som surrar i skallbasen.. Får ursäkta mitt minne! Issch, jag skäms!! :[



Men en fika ska vi bannemej ta! Hiih!

Hör av mig imon när jag är på G!



Natti natt!



Ps. Klock-rena bilder btw!! Hiih! Ds.

01:00:30 / 2011-01-06 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback