Is och magont

Uppe med tuppen :) Körde Nea till förskolan förut, inga problem förutom att när jag kör in på parkeringen vid Nolby så är de is ÖVERALLT! Lägg då till att parkeringen går uppåt som en stor pulkabacke el i detta fall skridskobacke som INTE är GRUSAD. På BMW:n har vi inga dubbdäck vilket resulterar i att min bil vrider sig och glider sakta mot en annan bil - satan jag va så jävla rädd. Får typ i sista sekund stop på bilen men innan jag kunde åka därifrån  fick jag vänta på att alla bilar hade lämnat parkering eftersom jag inte fick något fäste. JAG TÄNKER INTE PARKERA DÄR FÖRÄN ISEN ÄR BORTA ELLER ÅMÅLS KOMMUN HAR VETT NOG ATT GRUSA!!!
Annars har natten bestått av insomnia... tog ca 1,5 timmat innan jag kunde somna, sedan upp varannan timma för att avslutas med ordentligt ont i magen från ca 5 tiden. Antar att de är förvärkar men de vill inte riktigt släppa så jag känner mig lite lätt mörbultad nu. Hoppas de ger med sig för jag tänkte åka och storhandla om en stund. Kan va skönt att få göra de helt själv.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback