Hår och trots!

Fan va trött jag är!
Skräll säger ni
FINE säger jag!
Spenderade em på K-Berg och Tössecupen, min älskling var sååå duktig. Jäktade hem vid 16 för jag hade lovat Emma att hjälpa henne med löshåret. 3,5 timme senare, 2 barn utom kontroll och ett humör från helvetet var vi klara. Blev riktigt snygg....Buhuuuu jag vill också ha lång svall. Nu ska hon känna på de, kanske får sätta i flera. P kom hem när Emma och Olle precis hade åkt... Jag var trött, hungrig och på ett uruselt humör. Först nu känner jag att jag kan prata med honom. 6 -års trotsen - GE MIG STYRKA!!!
Får försöka ta mig an sängen tidigt idag!

Kommentarer

Marielle

Tjejer i den ålderna är itne att leka med!! Mathilda har lugnat sig nu men hon va sjuresor värre än Mattheus i samma ålder. De säger ju att det är ett "smakprov" på vad som komma skall å då säger jag bara: GIV MEJ STYRKA!! Phu.. Kram på dej

21:32:42 / 2011-01-30 - http://mariellethorin.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback