God Morgon med skidor!

GOD MORGON
Blev inte en lika brutal sovmorgon idag. Nea kom och väckte oss kl 10 och kl 10:20 tryckte de på såpass mycket i blåsan så jag va tvungen att gå upp. Var ju bara uppe ca 4 gånger inatt så de va klart jag var kissenödig - fan de är sjukt asså.
Nåja jag är relativt pigg ändå, trots att grannen hade fest. La en inpackning i håret i morse och har låtit de självtorkat, vilket INTE mitt hår brukar få så nu är de mjukt och lent :)
Tittar på Marcus Hellner på tv:n - hejja hejja sverige, gud vilka människor. Jag menar de måste va tränade i precis varenda muskel i kroppen! Han ser snäll ut också, de är viktigt.
Lite söt är han allt också :)
Jag väntar finbesök i em i form av Mikka, Sarah och Noomi. Är nog bäst jag fixar iordning mig så jag ine skrämmer dem :)

Kommentarer

wero

Han e så söt så....:)

15:57:05 / 2011-01-06 - http://misswero.blogg.se/

Emelie

Men jaa, han va faktiskt söt..=)

21:16:15 / 2011-01-06



Name Mail Blog

Trackback