frisk luft :)

Tjoo
Det var faktiskt väldigt skönt att få lite frisk luft, men de känns "mellan bena". Man blir ju fakriskt väldigt slö av att bara sitta inne. Ska försöka mig på att komma ut en stund varje dag. Fixade iaf färgen och postade mitt brev. Nea samlade mass isblock sedan gick vi till 50's och tog oss en fika. Stannade en stund innan vi begav oss till Ica för lite påfyllning av mjölk och annan drit. Nea och jag såg så goa filtar på där, fanns i grönt, vitt och rosa. Började då fundera på oom man skulle inreda bebisens rum i grönt. Går ju att "förbereda" och sen komplettera med antingen pojk el flickfärg. Nåja jag är ju ganska övertygad om att de blir en pojk meeeen man vet aldrig.
träffade på Jossan på stan och fick mig ett gott skratt, hon skulle med i morgon så de blir najs. Har inte träffat henne på EVIGHETER!
Nej nu ska jag påbörja maten, idag vankas de köttfärssoppa - mummmmms.

Kommentarer

Emelie

Ja tycker ni äter köttfärssoppa jämt ja, hahaha. Fast de är ju gött så va spelar de för roll..=

16:44:21 / 2011-01-13

Annie

Hahaha... nej bara var tredje el varannan vecka... mumms :)

17:59:36 / 2011-01-13 - http://fruelvis.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback