fix och trix

Måndag.
Har varit hos barnmorskan idag och förutom spår av äggvita va allt perfa! Följde kurva exakt - yeeee! Brevet som ska med till förlossningen är kirrat och ligger redo hemma. Fick dock order om att inte göra speciellt mycke de sista dagarna jag jobbar nu eftersom jag har så ont. Tur jag har min älskling som nästan alltid när jag ber honom tar hand om dammsugningen.
Sen tog Nea och jag en sväng på Ica för lite smått och gott bla hårfärg. En sväng till KAJ's för att köpa Osis Dust It och försäkringskassan. Jävla kärring som satt där, kunde inte ta emot mitt brev som jag endast skulle lämna in för hon hade stängt till 13, men va fan gå då därifrån. Aja ska allt gå dit innan jag börjar jobba kl 16 och trycka upp mitt brev under näsan på henne!
Nu sitter jag med hårfärg i håret och tar hand om min extremt charmiga utväxt - och JA jag färgar håret fast jag är gravid... Hur i helvete skule jag annars kunna visa mig ute? Nåväl de är rött och får nog vara så ett tag till, till mina planer om att byta kan genomföras ordentligt.
Nej nu ska jag skölja :)

Kommentarer

Anki

Fan spelar de för roll då de gjorde jag med å min frisör som gjorde de va oxå gravid å de är ingen fara va värre förr.

23:21:09 / 2011-01-05



Name Mail Blog

Trackback