Evning

Kväll... jag gillar kvällar!
Har ofta en stund för mig sjäv vid den här tiden. P har ofta träning och Nea sover oftast. Måste säga att hon har blivit fantastiskt duktig på att lägga sig. Idag stod jag i duschen och sa till henne att de var sovtime. Dags att lägga undan allt, stänga av filmen och sätta på saga el musik. När jag kom ut från duschen hade hon släckt alla lampor och satt på lite musik och sov så gott! Stolt!!!
Lagade kycklingsoppa med chili och paprika idag för första gånge. Blev riktigt bra och hela familjen gilla de riktigt mycke, fan då blir jag nöjd! Efter maten skulle jag iaf pröva de här med att vila i 1,5 timma för att inte göra åt energin jag fått i mig. Låg väl mest och skrattade åt P. Älsklingen tog tag i köket och städade de. Men med jämna mellanrum kom han in och roade mig hahaha. Effter en stund kom Nea hem från en kompis, då fixade han hennes dusch också innan han åkte och tränade.
Nu sitter jag soffan med ett stort glas juice (får sådan jävla halsbränna dock). Har duschat, filat och smörjt fötterna. Ska resa på arslet för jag fick sms nu och jag har luren på laddning - drit också :)

Kommentarer

wero

Vad duktig hon är Nea..Jag hoppas Alva oxå lär sig det nån gång!! :) Redi pojkvän har du oxå...

PUSS

23:38:29 / 2011-01-20 - http://misswero.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback