Dagen...so far...

Nyss hemkommen
efter en snabbkopp hos Emelie. Hade en hel del att gå igenom nu.Känns lite som: Hurra jag har varit utanför dörren :)
Potatisen är skalad och råkosten står i kylen. Nu återstår bara chilifisken. P va hemma hos far sin igår och hämtade stora fina torskfileer :)
Annars har dagen flutit på fint. Nea har varit på fritids och förskola och P har jobbat. Ringde förskoleenheten för att fråga om Nea kunde f¨ha kvar lite av sin fritidstid när jag går på havandeskap nästa måndag men icke! Fastän hon har ett behov av de så gick de inte utan vi fick nöja oss med att hon går på förskolan - BAJS! Sen ringde jag barnmorskan för att fråga om tatuera sig och vara gravid, men de avrådde hon ifrån pga lite olika saker men bl a så har man sämre immunförsvar när man är gravid så infektionsrisken ökade stort. Fick då ringa och avboka tiden jag har på fredag - BAJS OCH SATAN!
I morgon ska jag träffa Wero (hoppas jag) och inhandla tulpaner för jag vill ha vår, vår, vår. VÅR!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback