Bebis grejor

Morgon
Har sovit gott inatt, har ju givetvis varit uppe och vankat till toaletten för femtioelva toabesök men somnat om snabbt :)
Klockan larmade kl 07:30... snooozade en kvart steg motvilligt upp. Gick och väckte en ännu tröttare Nea hahaha.... tröttaste familjen ever!!!
Nu har jag rötat i soffan en stund. Ska bädda sängen och försöka äta lite frukost, har verkligen ingen matlust idag. Kokade ägg förut ska försöka äta ett iaf.
Senare ska jag måla skötbordet och skriva en lista på vad som behöver handlas hem till bebisen, är lång tid kvar det vet jag men de är ju så mysigt att planera <3
Är de en sak jag ska vänja lille bebisen med ganska så snart så är de flaska. Nea vägrade använda flaska, hon tog varken ersättning, välling eller om jag pumpat... så vi får väl se om de går bättre denna gång.
Nej dags att försöka starta dagen!

Kommentarer

wero

Ååå va mysigt med bebis saker...:) ja vill oxå.

Fika i morron?? tid och plats??

Kram

10:12:00 / 2011-01-24 - http://misswero.blogg.se/

wero

Hos dig kl 12 eller nåt...??? Eller vill du lämna byggnaden?? Puss

11:01:19 / 2011-01-24 - http://misswero.blogg.se/

wero

Alva är på dagis men jag kan hämta henne tidigare om det är så att linnea vill med...:)

Vi säger kl 12.00 då.. Micka å Ems prata ju på att dom ville va med.. får kolla så dom kan då.. Annars får vi fika 2 ggr..:D

12:30:36 / 2011-01-24



Name Mail Blog

Trackback