Babysitter

Härlig dag de har varit idag.
Tröttheten är kvar och de är nog bara att vänja sig. Men solen har skinit och de har inte blåst speciellt mkt :) Nea och jag tog oss en sväng på stan förut och avslutade på 50's för en fika. Satt där en bra stund och tjötade med Emma innan vi begav oss hemmåt. Snart efter kom P också. Han hjälpte mig med påslakanet till dubbeltäcket. När vi stod där och skakade så tittade han på mig och frågade om jag hade mjölksyra i armar och axlar... jag bara ja de har jag. Seriöst så har ALL den lilla muskulatur jag hade i mina armar/axlar försvunnit.J ag orkar inte skaka täcket hahaha vafan ska man skratta el gråta???
Annars är de inte mkt som hänt. Har letat igenom ännu en låda med bebiskläder, letar efter några speciella små som jag använde till Nea när hon var som minst. Hittar de dock INTE!
Kom på en sak jag behöver, något som Nea använde flitigt.
Lånade ut Nea's, tyvärr ska jag nog säga för nu är den oanvändbar :(
Någon som vet någon som vill bli av med sin???
Nej nu ska jag snart hoppa i duschen - hej hopp.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback