Äta och dricka

Jag har...
lagat mat och vräkt i mig den :) vilat mig i soffan, käka lite smågodis (jävla skit som jag inte ska köpa hem på evigheter) gett Nea kvällsmat, nattat lilla <3, duschat och käkat råkost + balar vatten.
Alltså seriöst jag är så sjukt törstig hela tiden. Dricker mängder med jos, vatten och iskall mellanmjölk. Till maten förut så lagade Nea och jag en råkost med rivna morötter och klippta clementiner - mummmms! Fan tror jag hade kunnat äta hur mkt som helst. Är gott med solrosfrön över också, men då hade jag inte fått Nea att käka de :) Hon har annars ALLTID varit kräsen med maten men den senaste veckan, lite längre kanske så har hon käkat bra och varit nöjd med maten. Då blir jag glad haha... man är ju ganska knäpp men äter ens barn fisigt så är de inte speciellt kul.
Nu ska jag göra ett tappert försök att "orka" fila fötterna och måla naglarna. Mina fötter är i fruktansvärt äckligt skick - fyyy tusan! Och naglarna kan jag ju måla nu när jag inte ska till jobbet något mer.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback