webcam

God Morgon...
Konstigt morgonen har börjat bli min favorittid, kanske inte fullt ut. När nätterna inte är som de ska är de en befrielse när dagen gryr.
P försov sig idag, snällaste tjejjen (jag) kände att nu har han nog snoozat länge nog, kollade kl och mkt riktigt 06:58 hahaha... jaja tur de är fredag. Några minuter senare steg jag upp.
Fredag idag och på schemat står mys med finate familjen. Idag är enda dagen som vi är samlade under helgen (tror jag) så då får vi myspysa. P hatar verkligen att titta på Let's Dance, men jag är shysst och tittar på fotboll så han får allt va shyssst tillbaka :)
Nea är riktigt snorig, men jag antar att de flesta barn är de nu?! Ska hjälpa henne sen och städa lilla Kardis bur. Annars blir de inte mkt gjort idag. Har bestämt mig för att ta de lugnt, virka lite granna och baka en kladdkaka kanske, de hade varit gott en riktigt kletig chokladig kladdkaka med vispad grädde mmmmmm...
Nej nu ska jag sätta på lite kaffe och virka färdigt en ruta jag började på igår kväll :)
Osminkad tjej men ett snyggt morgonruffs (ibland är de skönt med vinter = mössa)
Ännu en snygg bild (lägg mäsrke till de charmiga påsarna under ögonen) här seyns min snygga tatto och urfina klocka som jag fick av min älskling!

Kommentarer

.helena.

fin du e, o ursnygg tatuering! =)

kraam!

22:30:28 / 2011-02-18 - http://lifeofhellheda.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback