Ett nytt hjul, babysitter och en bäverhojt kanske?

Haft en fin dag.
Tror den korta promenad i solens sken gjorde susen, har varit på ett fint humör hela dagen.
Nea och jag har fixat våra naglar idag, blev najs! Fixade också mina ögonbryn, blev en himla skillnad, vet inte varför jag aldrig provat de förut??! Well de blir ju inte sista gången iaf.
Malin svängde förbi med babysittern som jag köpte av henne. Jag är så nöjd.
Strax efter 16 kom Sarah och Noomi förbi. Skulle passa Noomi medans Sarah sprang till tandläkaren. Hörde ett knack och en väldigt ledsen Noomi när de kom, de visade sig att de hade vurpat på uppfarten utanför ytterdörren. Inte konstigt alls... det enda som är konstigt är att de inte skett tidigare. Noomi fick sin fot under Sarah som slog sig värst.
Sedan kom min älskade P hem. Han hade inhandlat lite saker i K-stad bla ett nytt hjul till Kardi. Efter middagen blev de således storstädning i hans bur. Herregud va roligt han tyckte de var - blev fullt ös på den söte lille fisen :)
Nea hoppde i duschen och jag läste saga - tror hon tycker de är mycke bättre än film :) Mys! Nu har även P lagt sig för att sova, han får upp mkt tidigare nu när han inte jobbar i stan längre. Själv blir jag nog vaken några timmar till, bebisen är vild i magen <3
30 dagar kvar!!!
Sov Gott alla fina.

Kommentarer

Emelie

30 dagar!!!! Shiiiit pommes, nu är det nära. Längtar!!! Sov gott du med Annie, puss och kram

22:35:39 / 2011-02-09

Annie

Tack sweet E <3

23:27:11 / 2011-02-09 - http://fruelvis.blogg.se/

Big Mama

en bäverhojt kanske =D haha tack för hjälpen söta syster. Hoppas att du är pigg för fika imorn =) kram

20:58:52 / 2011-02-11



Name Mail Blog

Trackback