Häcken full!

Äter
kvällsmat :)  Rivet äpple, morot och solroskärnor nomnomnom!
Haft en underbart trevlig dag som sprungit iväg.
Var ju hos barnmorskan idag och allt såg bra ut... Anledningen till min värk inatt var rätt och slätt att vilden i magen bestämde sig att de var dags att vända sig. Inte nog med det utan även trängt ner i bäckenet så den lille nu ligger fixerad :) YEEEEEY Gissa om jag blev glad... De är ju inte så vanligt att fostret fixerar sig  så tidigt om de gör de över huvudtaget. Nu är du hemskt välkommen närsom!
Kom på förut varför jag kännt mig skinödig hela dagen, trycket ökar ju nedåt när bebisen vänt och fixerat sig, känns skönt och veta att jag ska gå runt och vara bajs - och kissnödig några veckor till.
Ibland blir jag så förundrad över att vi ska ha barn igen, känns fortfarande overkligt stundtals.
Eftermiddagenspenderade Sessan och jag hos Mikka. Var mkt trevligt med kaffe, klipp, virkning och skratt. Nea härjade som en tok. Stackars Jonathan har agerat lekfarbror. På tal om virkning, klicka här för att se Mikkas framsteg idag. Fan vad hon lär sig snabbt! I morgon kör vi lite fortsättning och ska även börja sticka :) Syjunta - lovely!
Hittade ett projekt inför sommaren, vad tycker du Mikka hahahahaa!
Var hemma runt 18 snåret, fixade matlista och inköpslista. P följde med så åkte vi för att fylla på kyl, frys och skafferi... pust stånk och stön... väl hemma fick vi slänga i oss lite mat, fixade Neas kvällsdoning, nattade henne, städade iordning lite, dusch och nu sitter jag äntligen här. Trött och förväntansfull inför vad som komma skall.

Kommentarer

Sofie

Vad härligt att den där lille akrobaten äntligen har bestämt sig för att inta position :) Det ska bli så himla spännande att se vad det blir och vad han/hon ska heta :D Jag följer dig med spänning!

22:39:54 / 2011-02-16 - http://sofielarssons.blogg.se/

annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå inte och anmäl dig! Nu har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

23:00:07 / 2011-02-16 - http://annsoh.blogg.se/

Amanda

Hej!

Fin blogg,

allt bra? (:

kram

23:45:57 / 2011-02-16 - http://raspberrykisses.blogg.se/

Emelie

Gud va skönt att bebisen ligger där den ska...=). Hoppas den bestämmer sig för att komma SNART! Puss

08:21:48 / 2011-02-17

wero

skönt att den nu är där den ska... BTW fin bh. mohahahaaa en sån får vi virka oss allihop...;) Puss

10:04:30 / 2011-02-17 - http://misswero.blogg.se/

Mikka

Ja men absolut en sådan BH/bikini ska jag virka! Höhöhöööö.. Nja vet i tusan om den skulle vara så klädsam på en annan..?! ;]



Så härligt att "den", som du så fint kallade lill*n ;], ligger rätt nu.



Kraam*



21:02:07 / 2011-02-17 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback