Tullisar

Just de ja :)
Idag fick jag tulpaner av mina fina älsklingar <3
Tror vi börjar få ordning på Neas sovrutiner igen. Hon gick och la sig ca kvart över sju och somnade gott runt halv åtta. Skönt för hon behöver verkligen sin sömn.
Funderar på om jag ska börja packa den berömda väskan så den är redo för BB... hade ju varit irriterande om den inte är i ordning den dagen det är dags. Nåja de löser sig nog.
18 dagar kvar!

Kom att tänka på en sak förut när jag beställde hem kläder till Nea. Jag var verkligen inte ens halvsugen på att beställa något till mig själv, de får helt enkelt vänta. Suget kommer nog när kilona rasar :)
Hoppas på en natt fylld av sömn, mängder av sömn hahaha. Nu blev jag sugen på kött mmmm

Kommentarer

Emelie

Kul med tullisar bara sådär, och inte på någon speciell dag. Utan bara för att du är värd det..=). Puss

10:52:01 / 2011-02-22



Name Mail Blog

Trackback