Tö, härliga väder :)

Hafte en fin dag hitills.
Började med en sovmorgon till kl 10, upp och käka frukost, lite fix sen snurra jag halsduken på mig och hälsa på banken. Fick uträttat de jag skulle - har lätt bästa bank"mannen"  :) Gick hem och lyckades med bedriften att halka till och skvätte vatten över hela benen, bra blött ute nu när de töar. Jag ÄLSKAR ATT DE TÖAR! Vår vår vår.
Sen kom Nea och P hem och vi städade Kardis bur, sicket litet sött djur. Efter det så tog vi tag i stora garderoben.I våran fyra har vi bara 3 garderober - SKANDAL. Den som Nea har på sitt rum är lite större så de har blivi en samlingsplats för ALLT. Städade ur och rensade kläder och allt annat som vi lyckats att knö in där. Härligt när man får gjort saker man skjutit på.
Vet dock inte vad jag ska hitta på med alla Nea urväxta fina kläder och skor...
Nu slappar vi en stund. P har åkt till K-stad eftersom han lyckats ha slitit ut sin... hur bär man sig åt? Jag kan ha telefoner i år....
På fredag är de dags för kontroll hos barnmorskan igen... längtar som tusan nu, inte många dagar kvar!
Nej nu ska jag ta upp dagens middag och äta en kaka.

Kommentarer

Mikka

Öppna ett konto på TRADERA och sälj lite kläder kanske? Då har du mer money money money att spendera på nya kläder åt sessan och det lilla knytet, eller varför inte dej själv?. :]

21:44:21 / 2011-02-02 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

Mikka

Öppna ett konto på TRADERA och sälj lite kläder kanske? Då har du mer money money money att spendera på nya kläder åt sessan och det lilla knytet, eller varför inte dej själv?. :]

21:45:05 / 2011-02-02 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback