The night

Kom i säng vid 11 igår kväll vilken va skönt.
Att jag däremot inte somnade förrän någon gång efter 1 var mindre skönt. FÖRVÄRKAR av de kraftigare slaget dominerade gårdagkvällen och natten. Käre värld kändes som bebisen skulle ut fastän de liksom inte är "öppet" de gjorde satans ont! magen har (tycker jag) sjunkit lite nu iaf.
Den stora tanken som kom (hos både P och mig) är ju att de närmar sig, de handlar inte om månader längre utan veckor eller dagar - när som helst i stort sett. Ibland önskar jag bebisen var ute nu, men att gå igenom en förlossning är ju inte de mest behagliga man kan göra :) Och även om man glömmer smärtan så kommer de lite granna tillbaka när man ligger med förvärkar, de blir ju trots allt bara "värre".
Ok de om de. Just nu känns de ok, de trycker en del men jag tror bebisen ligger lång långt ner nu. I morgon är de dags för besök hos barnmorskan igen, tror de blir sista.
Idag har jag kört en pigg och förväntansfull Nea till förskolan, hon hade ett sittunderlägg på sin plats (klädhängare) men just idag när hon behövde det (friluftsdag) så är de någon som har tagit det - SATANSJÄVLA FANIHELVETE! Liksom varför??? Köp ett eget!
Ska nog ta och hälsa på Wero idag, pimpla kaffe och tjata - de är grejer de :)
Dessa fick jag beställa hem igår, förutom hårspray så är de nästan bara de här produkterna jag använder. Beställde från forhair.se Snabb leveranstid!
Ha en fin dag i kylan, gode gud låt de bli varmt snart - ge mig härlig vårsol som värmer mig.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback