Telefon

Har haft en natt...
som varit bajs! Hahaha satt hos Emma igår kväll och var så nöjd att jag minsann bara varit upp 1 gång per natt de två sista nätterna - de fick jag äta upp inatt. Ont, tryck och kissat hundra gånger tror jag.
Men de kanske är vilden som äntligen lagt sig tillrätta? Får svar i eftermiddag.
Fick en mobil igår. P ångrade sitt köp av en Xperia så den fick jag <3 hahaha... kände inte något behov av en ny med nu är man uppdaterad på den fronten också :) Måste dock sätta mig och "pilla" lite med den, har inte haft en SonyEricsson på år och dar.
Idag bjuder jag på en låt som jag och Nea så igår på tv:n. Vi har sett den förut men vi rörde oss inte ur fläcken förän låten var färdig :)
Så jävla bra!
Hoppas på dejt med Mikka idag, får se om hon har tid eller ja om hon ska jobbe eller ej :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback