Täppt

Jag är seriöst så täppt i näsan att jag låter "nygråten" hela tiden. Fan man blir ju alldeles tjock i knoppen...
Satt precis och betalade räkningar från min feta gravpenning - vilke jävla skämt! Slut på varenda krona.
Nea och jag fixade med att packa väskan till BB förut, hon förstår inte riktigt och frågar ofta om de kommer göra ont när bebisen ska ur musen hahahahaaaa. Jag svara -Ja de gör de nog men de är därför mamma ska till sjukhuset och ta ur bebisen för där finns de doktorer och medicin som gör så att de inte gör ont. Men man ser vad mycket hon funderar.
P kom hem och åkte typ och tränade med en gång - kul heeeeeeeeeeeeej och dååååååååååååååå!
Tittade ni föresten på skid-vm... Helt OTROLIGT jag blev nästan rörd till tårar, vilken jävla prestation, utklassning. Jag har nämnt honom tidigare och här kommer han igen, Nea's och min favorit:
Marcus Hellner - mums :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback