Tankar...

God Morgon
Strålande solsken... de var ju inte igår, men strålande solsken och snö brukar betyda svinkallt! FYYYYY¨
Idag måste jag ut och röra på mig en sväng.
Hade en mysig fredagskväll igår med sessan. P passade på att hälsa på Maggie en sväng så vi fick lugn och ro - nääråå :)
Idag har jag ont i magen, inte heller något nytt - fan. Börjar nojja mig lite om att bebisen inte ligger rätt. Jag känner att den inte har vänt sig rätt än. De ska väl inte vara någon fara, men jag VÄGRAR att föda "fel" om man säger så. Är INTE sugen på att ta kejsarsnitt heller... nu svävar jag iväg. En sak i taget! På onsdag ska jag till barnmorskan så då får vi se hur vilden ligger.
Suget??? nej

Kommentarer

Mikka

Inte bra att nojja upp sej men det är SÅ lättare sagt än gjort! Hoppas vilden vänder på sig snarast!

13:12:35 / 2011-02-12 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

Maggie ;)

nu är jag här och läser igen... hade jag inte älskat emelie så mycket, hade jag fan funderat själv på min läggning HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAAH!

14:52:42 / 2011-02-12

Emelie

Det ordnar sig ska du se. Dom kan ju så mycket nu för tiden. Men ja förstår ändå din oro. Kramar på dig Annie

09:57:01 / 2011-02-13

Fia

Inte kul det där. Var ju med om det själv, flera vändningsförsök som misslyckades... Slutade ju med kejsarsnitt, vägrade föda henne med rumpan först...otäckt! Hoppas verkligen lillen vänder sig själv! Kram Fia

10:34:40 / 2011-02-15



Name Mail Blog

Trackback