Songs

Jag har fått dille på vissa låtar. Äldre låtar haha
Stealers Wheel - Stuck In The Middle Whit You
Mike Oldfield - Moonlight Shadow
Fan bra skit de här.
Nea är iaf hämtad och jag har ätit mellanmål.
satte i lite mera hår förut, ska fortsätta ikväll. Målat ett lager på naglarna, blir att fixa Neas sen också och ett lager till på mina :)
I morgon ska jag till barnmorska för att titta om den lille vilden har vänt sig - hoppas! Hoppas också att huvudet är fixerat så bebisen inte får för sig att snurra ett varv igen! Bara att hålla tummarna. Annars ska jag inte göra ett skit idag tror jag. P har bokat tv:n ikväll så jag får roa mig med håret och kanske passa på att lägga mig i tid!

Kommentarer

Emelie

Tant varning på de där du, hahaha. Vilka jädra låtar asså!!

15:54:18 / 2011-02-15



Name Mail Blog

Trackback