Smörj, jeans och rompa mi.

Ligger nu i sängen med bebisdatorn :S
Min underbara P har varit här och smörjt mina fossingar, har sådan fantastisk värk idag så jag fixar de inte själv. De är fan kärlek de <3
En hobby va de och syjunta låter ju inte heller fel, kan vara kul att få utveckla sina kunskaper. Aja de står ju klart att jag måste hitta på något.
Tittade på jeans idag, å va underbart att få dra på sig ett par stuprör i något mjukt strechigt jeanstyg. en annan sak som jag saknar är att sola, små roadtrips till Säffle för att bli lite fejkbrun inför sommaren - lovely! Detta skall också fixas så snart som det ur hälsoperspektiv kan göras.
Idag är de typ 37 dagar kvar :) Önskar tiden kunde rulla på lirte fortare men men
Ska snart bläddra igenom nya vecko revyn innan jag stänger min gröna för dagen. Min tur att köra till morgonen :)
Rompa mi <3

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback