Skura

Hahahaa
Fick ju Nea i säng relativt tidigt, med RESULTAT!
Hörde att hon satte på tv:n i morse, gick upp efter 5 min. Hittade henne på toaletten, där hon hade borstat tänderna och var på g att sätta hårborsten i kalufsen :) Detta är något jag tjatat om varje morgon annars. Fan va skönt, hon tyckte själv hon var pigg i morse och att de va skönt att att känna så.
När jag hade kört Nea i morse och kommit hem tog jag mig an TOALETTEN. Hatar "lortiga" toaletter. Nu blir de ju inte lortigt på de viset men de blir damm och kanske någon beläggning, lortiga speglar - bläää! Nej rent och frääääääscht ska de vara :)
Ska inte sminka mig idag, jag orkar inte, jag vill inte. Håret måste jag däremot fixa till - penntroll HEJ!
Är trött i kroppen. Ryggen värker konstant men mera nattetid, förvärkarna kommer oftare. Tror bebisen ligger helt fel fortfarande. Sitter och dricker morgonkaffet nu, solen börjar skina starkare, kanske ska försöka ut och njuta lite, i kväll/natt skulle de dra in ett riktigt snöoväder.
Jag för ca 1 timma sedan :P

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback