planera v.9

GALET KALLT!
Herregud höll på att förfrysa de 10 m jag har varit ute idag maj o maj! Tittar på väderkartan nu och de ser ut som om de blir mkt mildare, snö och blåsigt (tors-fre)  vet inte om de är något bättre. Men jag är kräsen, jag anser att de enda "rätta" vädret nu är vår, några plusgrader, vindstilla och strålande sol :) Nu är de kanske ok ändå för vilket sportlov har de legat snö på våra gator? Jag kan då inte komma ihåg... Så för barnens skull så är de ok men nästa helg då får de börja töa - så in i helvete också :)
Natten som gick var helt ok, jag fick sova och hade inte något värre ont, här kör vi varannan natt tydligen. Upp imorse och kissa i en burk, ska lämna urinprov idag. Om ca en timma ska jag till barnmorskan för att prata förlossning och köra de vanliga kontrollerna. Hahaha... får säga som syster Emma: Finns bara en väg ut! Annars är de inte mkt nytt. Ska försöka planera sportlovsveckan med lite bio, pulka, badhus - passa på att ägna lite tid åt tullan innan de blir fullt upp med bebis.
Jag bryggde mig en kopp extremt smaklöst kaffe :( Hoppas att paketet från H&M och forhair.se kommer idag :)
Min älskade sessa <3

Kommentarer

Emelie

Finns bara en väg ut, hehe. Klockren Emma kommentar.



Å nea ä så jädra go på det kortet assaå. Man vill bara krama och pussa på`na.



Puss

12:53:04 / 2011-02-24



Name Mail Blog

Trackback