Melodifestivalen och sömnlös.

Ikväll är de shlager!
Hoppas de är bra låtar med i år. Måste ju liksom titta på de, hahaha de värsta är att jag briukar tycka om de låtar ingen annan gillar :) Jag vet inte ens vem som ska vara med i år, får googla. Här kommer en som var min favorit förrförra året.
Något jag inte gillar är natten som var. Jag är uppe nattetid väldigt mkt nu, dels för att jag kissar mängder och dels för att bebisen ligger fel så hur jag än vrider mig får jag ont i magen. Inatt hade grannen efterfest till kl 03:30- Jag brukar inte ha ont utav att folk festar, vafan ös på. Men vi har sovrummet under hans vardagsrum och spelar man musik på högsta volym kan man lika gärna försöka sova på själv festen. P som kan sova varsom helst närsom helst vaknade utav det!!! Nåja de slutade så fort vi sa ifrån och de va ju bra. Men sömnen blev ju något såppas drabbad. P skulle dessutom upp 7:30 för ny fotbollscup...stackarn.
Min hobby då?
Så jävla kul, ska fortsätta med mormorsrutorna och halsduken om en stund. Enkla projekt i början, men de gäller att lära sig och bli bra på grunderna, sen ska jag börja med mera avancerade saker såsom mönster, kanske något klädesplagg osv.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback