Listan blev inte lång.

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
De ska jag väl inte svära på. Jag kan de i teorin. Meeeen de vet ju alla att teori och praktik INTE är samma sak.

2. Hur äter du ett äpple?
Äter nästan aldrig äpplen. Äter jag ett så river jag de och blandar med morot eller så tar jag en skalkniv och tar bort allt skal sedan skär jag bitar som jag äter.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nej så länge de inte befinner sig på mig :)

4. Big Brother eller Sportnytt?
Same shit... BB är ju underrhållande, men sport är också ganska trevligt.

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Kläder och smycken!

6. Är du mörkrädd?
Nej, de slutade jag med näär jag och Nea flyttade till en "egen" lägenhet för många år sedan.

7. Resmål som fascinerar?
USA tror jag. Vegas baby!

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Min älskade P

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Lady Gaga, party party :)

10. Förrätt eller efterrätt?
Åh jag vill ha bägge, men va fan. Efterrätt-

11. Bästa stunden på dagen?
Middagen på eftermiddan med familjen.

12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobilen, plånkan och just nu nässpray+novalucol/rennie+halstablettter, detta är dock bara nu när jag är gravid annars får jag nog säga smink.

13. E-post eller snigelpost?
E-mail. 

14. Den senaste komplimangen du fick?
De var från Nea imorse när hon berättade att jag var de bästa mamman i hela världen. <3

15. Senaste gången någon skällde på dig?
eeeehe vet inte haha... 

16. Vem utmanar du?
vet inte kanske Wero?

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback