Konstant kissenödig!

Sitter i P's morgonrock och myser i soffan. Har precis käkat en skål med rivet äpple, morot och solroskärnor. De är mkt godare än vad de låter.
Dagen har återigen tillbringats i Lerhman/Holmström mansion... vi har haft syjunta igen och hej fan va de går! Nea var med och röjde med Jonathan idag igen :) Mkt trevlig eftermiddag.
Tycker att jag har blivit så trött på kvällarna igen, känner mig helt slut. Har iaf gjort allt som behövs göras innan sängdags.
I morgon går jag in i v. 38 alltså 3 hela veckor kvar = 21 dagar!
Känner mig förväntansfull, jag vill träffa lilla vilden i magen, gud va jag längtar!
Bild på Nea och mig från idag... Älskade lilla sessa som till och från driver mig till vansinne hahaha
Jag frågade om vi skulle ta ett kort, tyvärr var tv:n på med barnprogram samtidigt!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback