Klicketiklacketi

Underbart med kväll, underbart att imorgon är de sista februari.
På tisdag är de 1 mars, som jag längtat efter denna månad - tänk att jag snart ska bli mamma igen. När det "slår mig" att jag (som hade släppt alla tankar om att få bebis) verkligen inom en snar framtid kommer bli mamma igen är känslan obeskrivbar. Ofta på kvällarna när bebisen blir mer aktiv och man tydlligt känner en fot, ett knä de är då det blir så tydligt - att det verkligen är en levande liten människa som jag bär på, en bebis som P och jag har "gjort" - de är UNDERBART och FANTASTISKT!
P lagade god middag idag: köttfärssås, spagetti och vitkålssallad, Nea ligger nerbäddad i sin säng och tittar på underbara Barnen i Buullerbyn, P spelar Betapet och jag bloggar :) Blir strax duschen för min del och jag passar faktiskt på att ta långa duschar, något som de kanske inte finns tid för sen??!
Funderar även på om jag ska "klicka" hem en beställnign till åt Nea, hon behöver lite mera tröjor och ett par jeans till. Tycker Nea är så fin i de färger som H&M har nu på mkt tröjor.
Nej nu sak jag hoppa i duschen och later koka lite thé, jag har åkt på någon härlig förkylning som sitter i hals, näsa och bihålor... men men. Imorgon har jag någon plan om att ta en trip till Säffle och sedan kanske bio med Nea <3
Min brunögda lilla dretonge <3

Kommentarer

Mikka

Se "Trassel" måntro? :]

Jag ska se den i morgon osså. HA-HA!

23:52:03 / 2011-02-27 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

Annie

Ja hahaha... de är en lagom aktiv sportlovsaktivitet, så idag blir de Trassel :)

11:05:41 / 2011-02-28 - http://fruelvis.blogg.se/

Mikka

Alldeles perfekt lagom sportlovsaktivitet!

Då syns vi på bion i eftermiddag! HA-HA!



Ps. Helt fantastiskt är det att du ska bli mamma igen! Ds.

12:40:38 / 2011-02-28 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback