Katter och kaffe

God Morgon!
Är faktiskt ganska pigg idag :)
Måste berätta om en miniskräckupplevelse P och jag hade inatt. Jag tror jag precis hade somnat till och P sovit i kanske 10 min. Då vaknar vi med uppspärrade ögon sittandes i sängen, bägge två undrade vad i helvete de var som lät. Efter att vi lyssnat en liten stund kom vi på att de måste vara två katter alt grävling, räv som slogs.... problemet är att de håller till under huset!!! Detta resulterar i att de låter som de är i samma rum som en annan. Fick springa upp och kolla så Nea inte hade vaknat, men hon sov så sött :) De fortsatte ett tag sedan vet jag inte om de gav sig el om jag somnade ifrån de....
Natten bjöd på drömmar. Inatt hade jag första drömmen om att de är en liten tjej jag har i magen, väldigt skumt!
Vaknade iaf relativt pigg i morse. Har tvättat 2 maskiner, bäddat, tvättat håret, kört Nea till förskolan och käkat frukost. Hoppas energin håller i sig :) Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe.
Ha en fin dag!
Underbara onge!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback