Hobby :)

Jag har skaffat mig en nygammal hobby!
Jag har börjat virka, just nu är de mormors rutor. Funderar på en filt. Jag har även börjat sticka en halsduk till Nea :)
Var ju väldigt längesedan jag höll på med detta med efter lite googlande kom allt tillbaka.
Hoppas mitt intresse håller i sig, har inte alls suttit med datorn lika mkt. Annars har vi käkat på Donken idag, till kvällsmat slände vi ihop varma mackor - mums.
Har idag gått in i v. 36 (35+0) 5 fulla veckor kvar = 35 dagar nu går de fort! Hoppas bara våran lilla vilde i magen vill lägga sig tillrätta också.
Nej nu blir de "upplösningen" av Let's Dance. Roligt sällskap jag har by the way... Nea sover i soffan och P ligger i sängen och tittar på datorn :) hahahaa

Kommentarer

Mikka

LÄÄÄÄÄÄR MIIIIG! Hiih..

17:29:57 / 2011-02-06 - http://mikaelalerhman.blogspot.com



Name Mail Blog

Trackback