Härliga dag

Hemma igen efter en eftermiddag hos Mikka :)
De blev Mikka, E, Elin och jag som träffades för kaffe och babbel. Slängde ihop mockarutor el kärleksmums och tog med mig. Smakde mumma. Var hemskt trevlig att träffa brudarna och få komma hemifrån. De två E:na drog först själv blev jag kvar tills strax efter 5 :)
Sen fick jag ta mig en tur till Apoteket då läkaren på Balder inte kunde fixa de jag skulle ha igår... Väl där var de KÖ!!!!  Drit. Fick iaf ut de jag skulle ha idag men 1 uttag WTF ska jag behöva bet 80 kronor varje gång jag hämtar ut min salva så blir de inte speciellt billigt i längden. Den är dyr som den är.
Man betalar över 200 kr (230 tror jag) för denna, lägg till 80:- så har du en dyr jävla salva. Dock är den överlägsen när de kommer till att återfukta huden. Fick med mig Rennie (storpack), Mivitotal (till P) och Otrivin (jävla nästäppa). Storshopping på apoteket.
Kom hem strax före 6. Maten var färdig, potatis, hemmagjorda köttbullar och gräddsås. P hade även dammsugat och plockat iordning i hela lägenheten - han är allt bäst min älskling <3
Nu sak jag hoppa i duschen, brukar piggna till då.

Kommentarer

Emelie

Tack för clementinen, den smakade utsökt. Va jätte gulligt av dig att ta med det till mig..=)

22:54:29 / 2011-02-01



Name Mail Blog

Trackback