God Kväll

Jag är hungrig.
Eller ja rättare sagt jag är sugen på något. Har tagit fram godisskålen men de va jag inte sugen på, får nog ta och göra mig en macka och kopp thé.
Nea ligger och sover. Försöker få henne i säng tidigare, så idag hoppade vi över kvällsfilmen och läste saga och hade mys. Funkade fint så i morgon gör vi om de men en halvtimma tidigare, hon har ett stort sömnbehov och vägrar ibland stiga upp på morgonen. Dåligt morgonhumör kommer som ett brev på posten, något som jag har själv så de räcker och blir över hahaha.
P är iväg och tränar så nu är de lugnt och skönt här hemma hahaha
Ska ta tag i de där med att äta något nu, tända lite ljus så de blir myspys.
Imorgon funderar jag på att åka till Mio och ta mig en kik, har inte varit där på ett år kanske. Måste även inhandla ögonbrynsfärg (har aldrig färgat  mina men va tusan kan ju bli gott fränt).
TACK  Malin, äntligen fick jag tag i en babysitter :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback