Ett stegrande humör vädret till trots

God Morgon
Hittade Rihannas nya video som är censurerad och barnförbjuden. Kan inte låta bli att digga den som tusan :) Har haft en ganska god natts sömn, de är skönt. Kanske om jag har tur så har bebisen vänt sig??? Håller tummarna, men får snällt vänta tills nästa onsdag.
Vädret då... liksom WTF? Ok jag bryr mig inte så men jag tycker de är fruktansvärt otrevligt när P är ute och kör i skitvädret.
Jag känner ett extremt suuuug efter att shoppa, men var ligger idén i det? Får vackert tygla mitt sug.
Ha en fin dag, nu blir de kaffe!
Phil Collins - You Can't Hurry Love
Ta nu och lyssna på den här låten och känn att humöret kommer tillbaka - underbar!


Kommentarer

Emelie

Rihanna är grym. Svinsnygg och svincool!!!

10:24:35 / 2011-02-10

Annie

JA jag blev så glad när jag hörde och såg videon - COOL :)

10:30:02 / 2011-02-10 - http://fruelvis.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback