dagens

Eftermiddagskaffe
Sov mkt mkt bättre natten som gick. Fick besök på fm av Julia och mamma. Blev en kopp kaffe och catch up :) Efter de hade gått fick vi fixat och donat lite här hemma, påbörjade toastädningen innan vi tog en sväng till stan. Hämta ut paket (äntligen kom fotsacken till vagnen), Ica för lite handling av hygienartiklar och gottigott till Kardi. Vidare till apoteket där jag fick ut lite medicin men viktigast av allt mera MINIDERM! Sista ärendet blev till InterSport där vi köpte en ny go vit fleecetröja till sessan. Sedan träffade vi P på 50's och käkade middag NOMNOMNOM :)
På vägen hem blev de förvärkar, förvärkar och åter förvärkar blä! Jag märker att de blir kraftigare ju närmre BF jag kommer.
Nu sitter jag och vilar min fossingar i soffan och slappar. Får väl snart ta tag i kvällsmaten, Nea röstar på kladdkaka hahaha

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback