Allt fint

Hemma igen :)
Allt gick fint och nästa besök är planerat till 10/3 alltså dagen innan beräknat BF... så jag håller tummarna för att jag INTE behöver gå dit :) Alla värden är fortfarande bra - yeeeey för mig! Jag följer min egen lilla kurva perfekt. Barnmorskan trodde bebisen skulle väga runt 3300-3500 = perfekt! Nea vägde 3370 och de var alldeles perfekt.
Passade på att åka till Ica och handlade lite mjölk, juice, blöjor och bebisshampo haha kändes ju jättekonstigt.
Köpte 2:an 3-6 kg Kanske ska köpa ett paket av 1:an också.
En sådan här också.
Myspys :)

Kommentarer

Emelie

Åååhåååå blöjjor...de måste ha kännts skumt asså. Tänker bara på va mycke bajsblöjjor ja kommer byta nu framöver...extramamma som jag är..=).



Ses imorrn sweetie.



Puss

12:54:17 / 2011-02-24



Name Mail Blog

Trackback