Alla hjärtans dag <3

Inatt
har jag bara vairt uppe 1!!! gång. Klockan stod då på prick 05:00 UNDERLIGT men vad konstigt de kändes i morse när klockan ringde, nästan så jag kännde mig utvilad. Aja de va skönt, nu är jag iaf trött igen :)
Ska försöka mig på att tvätta håret. Satte i några slingor igår och de känns när man ska sova, tur man vänjer sig snabbt. Annars blir de en lugn dag. Nea och jag ska laga finmiddag <3 Vet dock inte riktigt vad vi ska ha till efterrätt? Får snoka lite på nätet för att se om jag kan finna något smarrigt.
VILL PASSA PÅ ATT ÖNSKA ALLA MINA FINA EN UNDERBAR DAG MED MYCKET KÄRLEK <3
Jag och min fina kärlek (haha även Maggie är med på ett hörn)
Min älskade underbara fina dotter <3

Kommentarer

Anonym

Ha en underbar dag ni också med mycket kärlek..=).



Åååå, guuuud va Nea är fin på de kortet asså!!



Puss

15:11:17 / 2011-02-14

Emelie

Det va från mig...=)

15:12:00 / 2011-02-14

Annie

Tack sweet E <3 Hoppas ni också får en myspys dag :)

Puss

16:03:21 / 2011-02-14 - http://fruelvis.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback