ut med julen.

Julen kom och gick....
den var fantastisk och spenderades med människor jag älskar, god mat i magen, förväntansfulla barn, levande ljus, fin musik, ännu mera mat.
Ett stort minus var dock vår lille Alfons som vart riktigt dålig. Idag! äntligen börjar man se en förändring. Inatt har han bara vaknat några gånger och han har ätit mkt bättre under dagen.
Näst på schemat står ju nyår...
jag gillar verkligen inte nyår. Får jag någonsin ångest så är det inför nyår. Vet inte varför egentligen men kan tänka mig att det har med tiden att göra, tiden som bara går och går och det finns faktiskt inget man kan göra för att stoppa den. Annars kan jag ju titta tillbaka på 2011 och vara otroligt glad. Våran Alfons kom till världen och att få uppleva miraklet att bli förälder igen var fantastiskt! Flytten till Tösse, här som hela familjen trivs så himla bra. Att  bara under snart 1 års tid fått vara hemma med mina barn har varit underbart. 2011 var ett fantastiskt år!
Imorgon ska jag ta hjälp av min stora sessa och plocka ner julen.
image description
image description

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback