Lördag

Lördag kväll...
Har tillbringat den senaste timman i duschen, fick en fantastisk magknip förut. Nu är det lite bättre iaf, ska ta mig lite proviva, laktulos och en kopp the.
Idag fick jag sovmorgon av älsklingen eftersom vår lille prins vaknat typ hundra gånger per natt den sista veckan. Kändes lite bakvänt eftersom älsklingen fyller idag men antagligen var det nödvändigt då P påpekade de enorma påsarna jag hade under ögonen redan i torsdags.
Fick besök av Love, Basse och Julia under dagen, mkt trevligt. Kl 15:30 styrde jag kosan till jobbet, kortis och som vanligt var det kanonkul. Jag har nog världens bästa arbete!
Att komma hem efter en snorhal tur på vägen var mys. Nea på härligt humör och en Alfons som mötte mig ålandes och delade ut kramar och pussar.
Nu sitter vi i soffan och tittar på el classico, sådär kul men men fyller man år så gör man.




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback