God morgon härliga 3:e advent

God fm.
Här hemma har lugnet infunnit sig efter en natt då jag studsat i och ur sängen som en känguru på speed. Lille prinsen sover så oroligt, stackarn. Nu ligger han och vilar fm-luren och jag tänkte göra honom sällskap en halvtimma eller så, mitt humör denna morgon har inte varit på topp.
Farfar och Inga-Lill är på besök men jag måste få ta igen mig lite innan de få avnjuta mitt sällskap.
Kallt och härligt ute idag iaf, precis som det ska vara i december, får man ingen snö känns det bättre än inget med en hel del frost.
Senare idag blir det fullt upp med stolsmålning, storhandling, laga matlådor och ställa upp lite mera jultomtar.


Ha en härlig 3:e advent och var rädda om varandra.


Bjuder på en bild av min alldeles egna tommtenissa. Haha fan va hon är bäst!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback