Påskuppdatering!

GLAD PÅSK
Herregud bloggar ju aldrig, men har inte riktigt tid så stackars bloggen får lida pin.
Well har fått en fin rutin och tar regelbundna raska promenader varje fm med lilla älsklingen i vagnen, hej vad de går :) lite mer än en timma hinner jag med innan vi hämtar stora tjejen på förskolan. Grovgröt och kaffe med knäckebröd de är vad min frukost består av.  Vet inte riktigt vad jag  kan äta nu för tiden eftersom Alfons har fått lite utslag av någonting jag stoppar i mig. Äter överhuvudtaget ingen choklad, jordgubbar, citrusfrukter, juicer eller tomat. Känns som jag får vara försiktig med precis ALLT! Har även fått bytt tvättmedel. Nåja jag ska inte gnälla!!! Viktnedgången går fint. Har inte vägt så här "lite" sedan långt innan graviditeten. Hurra för mig. Ok jag är fortfarande liksom inte så fast i hullet så till veckan blir det att köra crosstrainern em.
Tog mig en härlig promenad till Verra i veckan och käre värld vilken underbar altan de har byggt! Ska promenera dit snart igen och provsitta utemöblerna hahahaaaa
Nej nu ska jag fixa iordning lite. P och hans vänner ska öla lite ikväll och jag + barn ska ta en promenad hem till systeryster.
Här var han bara några dagar, herregud vad han har växt, min lille älskling.
Var på Bvc i tisdags. 5090 gr och 61 cm lång <3
Han skrattar så himla mycket, "pratar", har bra fokus med blicken och lyfter huvudet bra.
Jag längtar som en tok efter flytten, jag vill plantera och fixa, tapetsera och hänga på en egen altan.
En ganska osammanhängande text med wtf.
Njut av solen och ha en underbar påskhelg!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback