Sjuka barn <3

Seriöst... nu är jag väldigt trött på förkylningar och sjuka barn. ALLA är ju mer eller mindre sjuka... suck och stackars alla små barn.
Var ju på vct igår med Nea. Öroninflammation hej! Blev antibiotika på den och ny Bricanyl funkar inte med någon hostmedicin. Alfons blir mer inte heller bättre från sin täppta näsa, så de är lite grinigt där. Igår gick vi och la oss kvart i nio!!! Sket i hockeyn och allt annat. Nea vaknade inatt med värk i örat, P fixade så hon somnade om tillslut.
Håller nu tummarna för att familjen piggnar till lagom till solen kikar fram igen :)
På Donken i slutet av februari - posar redan haha
Min lilla going!
Å just de fröken E du förgyller också mitt liv på de bästaste sätt - PUSS!

Kommentarer

Emelie

Men du, va söt du är!! Trots att jag skojjade som jag vet att du förstod..=). Det värmde gott i mitt hjärta de<3

23:31:30 / 2011-04-13



Name Mail Blog

Trackback