Whiskey lullaby

Jag måste verkligen ladda batteriet till min kamera, tänkte bjuda på lite mera foton. Aja de kommer.
Sitter framför tv:n med min babe - fotboll = TRÅKIGT

Jobbat idag och va faktiskt ganska pigg när jag steg upp 05:15 de va otroligt skönt eftersom de inte hänt på säkerligen ett halvår. Denna veckan är lång, jobbar varje dag förutom fredag. Men käre värld jag ska inte gnälla jag har ju faktiskt ett arbete att gå till! Förstå att jag verligen ska vara hemma ca 1 år! Just nu känns de fantastiskt underbart men seriöst vad fan gör man när man inte jobbar???

Har försökt komma på vad jag vill ha för barnvagn och vilken prisklass den ska ligga på - vill inte ha en spletans ny, el jo de vill jag men tycker de är onödigt mkt pengar. Funderar på en Emmaljunga eller Brio.

Annars har dagen vart slapp och deg. Handlade lite efter jobbet och åkte hem och lagade mat, sen tände vi i kakelugnen och njöt av att internet och alla tv-kanaler äntligen funkar - BRA TELIA BARA 20 DAGAR!!! 

Nu blire sängen - älskar att sova, gillar dock inte att drömmarna bara blir mer och mer bänga. Ska till sist bjuda er på en låt. TITTA på videon!!! Grät som ett barn när jag såg den här....


 

Puss


Kommentarer

JB

Men grattis! Visste inte alls att du var gravid:) Får ju inte reda på nått när jag bor här. Ville bara lyckönska dig och Patrik Riktigt skoj:) Kram

22:21:31 / 2010-10-21

Anna Lindroth

Men TACK sötaste JB :) Hoppas allt är bra med dig i Stockholm, verkar som du stortrivs och har hittat "hem". Passar på att säga grattis till dig, ny käresta och sambo(?)

PUSS

09:53:16 / 2010-10-22

JB

Ja men tack själv:) När ska du föda? Vart bor ni nu? Jobbar du kvar på Illern? Jaa har verkligen hittat "hem" känns det som. Har pojkvän sen ett halvår och vi har nu bott ihop i snart två månader i en liten etta i midsommarkransen (typ 10 min från city) så det funkar kanon men letar större. Ha nu en fin helg! Puss puss

18:17:44 / 2010-10-22



Name Mail Blog

Trackback