Tisdag

En riktig vän ska man kunna ta upp luren och prata med och de ska vara som om de va igår, även om de va en evighet sedan.
Lyckligt lottad är jag, för jag upplever att jag har många av den sorten i min närhet!
<3
Aja nu över till helt annat. Jag ska klippa mig idag och funderar på något helt nytt, kanske sidecut??? Nåja de märks, skulle verkligen behöva fixa utväxten också men får fixas till helgen!
hehe
Annars är de inte mycket nytt som hänt. Wero skulle vart här på kaffe i fm, men så blev Alva sjuk och Patrik också, vet inte vilket som är värst, sjuka barn el sjuk kar???
Blev tipsad av Marielle om gratis tapetprover, käre värd va tapeter de finns men men har en ide får se om den går i lås.
Well, ha en finfiiiin dag allihopa!

Kommentarer

Emelie

Sjuka karlar är väl värre än mesta skulle ja tro...fan va "sjuka" dom blir asså..haha. Mesar!!

Spännande med ny frisyr, ser jag fram emot att få se framöver..=). Puss

16:20:11 / 2010-10-26

weronica

En sjuk karl är fan det värsta..:P

22:36:57 / 2010-10-26 - http://misswero.blogg.se/

Micka

Hahaa! En frisyr att satsa på! Kan lova att du blir först i stan me den! :D



Kraam*



Ps. Tack för din söta kommentar på bloggen min! Ds.

22:07:30 / 2010-10-27 - http://mikaelalerhman.blogspot.com

Marielle

Fick mina tapeter i veckan! Fasiken va kul!! Beställde en barntapet som de kan ha som målar papper! Massa djur på skitkul. Sen en supersnygg rutig som jag slått in lite julklappar i, å herregud va snyggt det blev, Tror inte de får öppna de paketen :)



Skitsnygg i håret!!

Kram Marielle

09:45:44 / 2010-10-31 - http://mariellethorin.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback