ett tag sen sist...

jo de va ju ett tag sedan sist. Livet leker och jag är tjock :) Sitter i soffan med en sovande Nea bredvid mig och Ps I love you. Kan man grina mer till en film?
Nåja förutom att vi ska ha en bebis :) så har vi flyttat och jag älskar den nya lyan, varför då då - JO därför jag har tvättmaskin, tumlare, diskmaskin, vedspis i köket och 3 fungerande kakelugnar. Dessutom trägolv och vita väggar!  Vi var på UL i torsdags, spännande och herre vad utvecklingen gått framåt, man såg allt så tydligt nu, jämförde med Neas bilder från -04 och skillnaden är enorm. Nea var med och hon tyckte det var värsta grejen. Frågade mig hela tiden om jag verkligen hade en bebis i magen. Allt var perfekt och datumet blev 11.03.11 <3

Får se om jag orkar blogga men de tror jag nog!

Puss & Kram


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback